11 Aralık 2011 Pazar

0

New York Yılbaşı Vitrinleri Part 2

Eveet, geldik o büyülü New York vitrinlerinin 2.kısmına.. Önce Miu Miu ile başlıyoruz. Miu Miu biliyorsunuz İstanbul'da İstinye Park'ta. O mağazanın vitrinleri nasıl bilmiyorum ama ben New York mağazasının vitrinlerini çok sevdim :)


Chanel olmadan olur mu?


Bergdorf Goodman vitrinlerinden sonra benim favorim Tiffany & Co vitrinleri oldu. Resimlerde göreceğiniz bütün vitrinler animasyon halindeydi. Trenler çalışıyor, yüzükler inip çıkıyor, muhteşemdi :) Fotoğraf çeken insan kalabalığından araya kendimi sikistirabildikce güzel kareler yakalamaya çalıştım. Ne demişler "Every girl needs a blue box.."



New York sokakları ve caddelerindende fotoğraf isteyenleriniz olmuştu trafiğin önüne kendimi attım sizin için :p





Ah bu takılara kim sahip olmak istemez ki!!


Henri Bendel vitrinleri





Diesel



Fendi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top