2 Ocak 2012 Pazartesi

0

Sizlerden gelenlerle Yılbaşı Tırnak süslemeleri! :)




Bunlar benimkiler :)


Yeni Yıl'a gireceğimiz gün Twitter üzerinden simli ojelerimi paylaştım takipcilerimle ve sizlerde benimle kendi ojelerinizi paylaştınız. Öyle çeşitli, keyifli ve güzel şeyler gördüm ki blogumda bunları paylaşmam gerektiğine karar verdim :) İsimlerinizi tek tek alma şansım olmadığı için karışık şekilde bana yolladığınız bütün resimleri aşağıda göreceksiniz. inşallah yollayan herkes burada resimlerini bulacaktır :) Ben bloguma daha önce beğenip koyduğum tırnak tasarımlarının sadece Amerika veya Avrupa'da yaygın olduğunu ve oralarda yapıldığını düşünüyordum ama bütün bu düşüncelerimi sizler bu yaptiklarinizla curuttunuz! Ne kadar yetenkliymissiniz meğer! Hepinizin yaptıklarına tek tek bayıldım, buyrun gormeyenlerde sizlerin neler yaptığını görsün bakalım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top