1 Eylül 2013 Pazar

0

2013 Sonbahar Trendi: Cut-Out Botlar

        Eylülün ilk gününden herkese Merhaba Merhaba! Sıcaklar hala devam etse de, hiç birimiz kendimize dahi itiraf edemesek de, yaz bitti ve sonbahar çanları çalıyor. Artık ruhumuzu aydınlatan,içimize neşe katan, hafif ve rahat yaz kıyafetlerinden sıyrılıp sonbahar modasına uygun giyinmenin zamanı geldi sanıyorum. Ben bu sezon için wishlistimi oluşturmaya başladım bile. Eminim sizler de, en azından birkaç parçayı aklınızın bir köşesine yazmışsınızdır. Bugünkü postum sonbaharın hızla yükselen ve en çok adından söz ettirecek trendlerinden cut-out botlar. İlk anda, bunlar hangi mevsime uygun diye düşünebilirsiniz, ancak ben tam sonbahar ruhunu taşıdıklarını düşünüyorum. Çünkü hem kapalılar soğuktan korumak üzere yapılmışlar, hem de kış mevsimine direniyorlar. Bir ayakkabıya çok mu anlam yükledim:) Neyse, bu güzeller benim rüyalarımı süslüyor emin olduğum tek nokta bu!


      Sezonda özellikle Topshop çok güzel cutout botlar üretmiş. Ne yazık ki, İzmir' deki Topshop mağazalarını kapattıkları için biz mahrum kalıyoruz. Yeri gelmişken söyleyeyim, onları hiç affetmeyeceğim:) Zarada da sanırım bu sezonda benzer botlardan bulabileceğiz. Genellikle siyah deri ve kemerli olanları trend ancak, çeşitleri gelirse onları da bayıla bayıla deneriz. 


    Sokak modasının sonbahara geçmesiyle birlikte, bu güzeller de trendsetterların ayaklarını süslemeye başladı. Ben de çok beğendim fakat nasıl giyeyim bunları diyenler için ilham alma vaktidir. 























Görsel: pinterest



Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top