19 Ağustos 2013 Pazartesi

0

Jessica Alba Saç ve Makyaj

     Merhaba! Bu ara düğünlerle davetlerle fazlaca işim olunca, saç ve makyaj merakım da arttı. Ben açıkçası moda dünyasının önemli isimlerinden ilham almayı seviyorum. Bugünkü ilham perimiz ise, Jessica Alba. Zaten ombre sevdalısı olmam dolayısıyla, kendisinin saçlarına bayılıyorum. Ancak, makyajını da çok baaşarılı bulduğumu söylemden geçemeyeceğim. Aslında, Jessica' nın makyajını bu denli beğenmemin en önemli nedeni, genelde dudaklarını vurgulayarak gözlerini geri planda bırakması sanırım. Tam benim sevdiğim makyaj:) Rujum olmadan asla!:) 



       Jessica' nın saçları son birkaç yıldır ombre şeklinde kullandığını biliyoruz. Ben bu rengi ona kendi koyu kestane saçlarından çok daha fazla yakıştırıyorum. Daha genç ve fresh duruyor. Jessica bazen de gözlerine ağırlık vererek, dudaklarını nude renklerle tamamlıyor. Ama az önce de dedim ben onu, dudağında vurgulayıcı renkler uyguladığı zaman daha çok beğeniyorum.


























Görsel: stylebistro

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top