9 Kasım 2011 Çarşamba

0

Artık her bir kirpik upuzun olacak!


Benim en büyük hayalim başka ürünler kullanmaya gerek kalmadan upuuzuuun kirpiklere sahip olmak. Ama tabiiki bu mümkün olmuyor, ya doğuştan upuzun kirpikli doğmanız gerekiyor ya da bu isteğinizi gerçekleştirebilecek farklı ürünler kullanmanız gerekiyor. Ben bu konuda çok muzdarip olduğum için bugüne kadar Neulash'den tutunda kirpik uzatacak tüm rimelleri denedim ama sonunda yine takma kirpiğe mahkum edildim :) Bu senenin modası alışık olduğumuz üst kirpiklerin değil alt kirpiklerin uzun olması. Aşağıda örneklerini görebileceğiniz bu kirpikleri bu hale getirmenin tek yolu: bol bol maskara sürmek! Kim Kardashian nasıl böyle kirpiklere sahip diye çok uzun zamandır düşünüyorum ama kendiliğinden doğal böyle olmasına imkan olmadığı kanısına varıyorum. Yine yukarida göreceğiniz takma kirpikler alt kirpiklere eklenebilecek takma kirpiklermis. Belki de Kim Kardashian'in sırrı budur? :) Yani bu trend gün geçtikçe artıyor, artık sadece üst kirpikler değil alt kirpiklerde upuzun olma yolunda ilerliyor, benden söylemesi! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top