11 Kasım 2011 Cuma

0

Buse'nin Makyajı


Daha önce sizlerle kullanıp memnun kaldığım makyaj malzemelerimi paylaşmıştım. Makyaj yapılırken izlemeyi çok seven bir insanım. Makyaj koltuğunda kim olursa olsun özenle her adımı takip edip kendi suratımda uygulamaya çalışırım. Bu konuda ki en büyük öğretmenim sizlere daha önce de hep önerdiğim makyözüm Şenay tabii ki. Onun bana yaptığı onlarca makyajla birlikte bende artık kendimce onun makyajına yakın bir makyaj yapıyorum. Makyajımı adım adım nasıl yaptığımı sizlerle paylaşacağım şimdi. Hem de kullandığım malzemeleri. Önce yukarıda ki resimde gördüğünüz ve makyajımda kullandığım malzemelerin listesini vereyim..

1. Lancome Renergie Lift Make-Up
Numarası: 18E900
2. Allık: NARS Anjelika
3. Rimel & Maskara: Maybelline Volume Express veya Alix Avien
4. Ruj: NARS
5. Parlatıcı: MAC Lustreglass
6. Makyaj aydınlatıcı: NARS Orgasm Illuminator
7. Kaş Boyası: Benefit
8. Pudra: Guerlain Bronzante 2 Numara
9. Göz Kalemi: NARS Siyah
10. Eye-liner: MAC Rapidblack penulimate
11. Göz altı: YSL Touche Eclat 3 Numara



Numaralandırmadığım ama resimde gördüğünüz siyah ve beyaz far ise;
*Siyah far: MAC Carbon Matte
*Beyaz far: MAC Crsytal Avalnche Veluxe Pearl

Gelelim makyajımı nasıl yaptığıma. Herşeyden önce cildimi gül suyu veya acıbadem sütüyle temizliyorum. Daha sonra yukarıda yazdığım Lancome fondöteni sürerek makyajıma başlıyorum. Kimi insan fondöten sürmeyi sevmiyor ama bence makyajı çok daha kalıcı ve dolgun kılan malzemelerden biri kesinlikle fondöten.
Fondötenden sonra öncelikle YSL göz altıyla göz altımı kapatıyorum. Daha sonra farımı sürüyorum. Bu arada far seçimim kıyafetime göre değişiyor. Bazen siyah yerine yeşil veya mavi far da kullanıyorum. Ama ağırlıklı olarak siyah far tercih ediyorum.


Far,fondöten,göz altı bittikten sonra göz kapağıma eye-liner çekiyorum. Bu arada makyajımda her zaman yaptığım şey beyaz farı parmağıma bir kere değdirip göz bitimime hafifçe sürmek. Bunu yaptığınızda gözleriniz çok daha fazla ortaya çıkıyor.
Daha sonra göz içime ve üstüne kalem çekiyorum. Yine göz üstüne kalem çıkmak gözünüzü büyüten bir başka özellik. Bunu bir kere deneyin, göz makyajınızın ne kadar farklılaştığınızı göreceksiniz.
Gözleri de tamamladıktan sonra önce Guerlain bronzon allığı özellikle yanak bölgeme sürüyorum. Ardından NARS'ın allığını yanaklara dağıtıyorum. Makyaj bitmeden önce yaptığım iki şey önce rimel sürmek daha sonra da kaşlarımı boyamak.
Ve son olarak NARS Orgasm İlluminator ile makyajımı iyice belirginleştirip rujumu sürüyorum. Aşağıda bu anlattığım şekilde yaptığım makyajlarımla farklı gecelerden resimler göreceksiniz. Tabii ki aynı malzemelerle bu makyajı yapın demiyorum ama her adımında kendi malzemelerinizle uygulayabilecek bir şeyler bulabilirsiniz diye düşünüyorum.



Umarım yazım sizler için yararlı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top