7 Kasım 2011 Pazartesi

0

Derya Şensoy'dan yapımı kolay değişik bir saç stili önerisi!



Ben maalesef Derya kadar uzun saçlara sahip değilim. Bu sebeple saçlarıma yapabileceklerimde çok kısıtlı. Eskiden, yani saçlarım uzunken, yapmadığım şey, denemediğim model yoktu. Ama şimdi ya açık bırakıyorum, yada topuz yaparak kullanıyorum. Başka pek bir seçeneğim olamıyor maalesef. işte bu sebeplerden aklıma gelen değişik saç stillerini kendimde uygulayamayacagim için saçları upuuuzuun olan ve her türlü şekle girebilen arkadaşım Derya bu görevi üstlendi :).Derya blog için birlikte yaptiklarimiza o kadar heyecanliki bir sabah beni bu video'da gördüğünüz saçının fotoğrafıyla uyandırdı. Görür görmez, bunu blogda paylaşmalıyız dedim! Ve Derya'nin evinde biraz uzunda olsa bir video çektik. Herhangi bir saç yapımı fotoğraflarla anlatildiginda çok faydalı olduğunu düşünmüyorum o yüzden tek tek ne yapıldığını görebileceğiniz bir video ile anlatmak istedim. Videoya birde son günlerin popüler şarkısı Rihanna-We Found Love'i ekledik :) İlk video cekimimiz olması dolayısıyla herhangi bir kusurumuz olduysa affetmenizi rica eder, iyi seyirler dileriz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top