13 Şubat 2012 Pazartesi

0

2012 Grammy Ödül Töreni Kırmızı Halı



Katy Perry mavi Elie Saab elbisesiyle bence çok hoş gözüküyor. Bu arada değeri 2 milyon dolar olan Norman Silverman takıları da bir o kadar göz alıcı. Katy Perry aynı zamanda Christian Louboutin ayakkabılar tercih etmiş.



Kelly Osbourne kırmızı halının yeni yıldızı olmaya başladı. Neredeyse yapılan her gecede boy gösterir halde. Dün gece ki tercihi ise Tony Ward elbise, Giuseppe Zanotti ayakkabılar ve Pomelatto takılardan yana olmuş. Bence sade ve hoş durmuş..


Fergie her zaman iddalı kıyafetler giymeyi tercih eden kadınlardan. Bence renk seçimi harika! Ama elbise için ne desem bilemedim. Transparan oluşu, içine giydiği siyahların gözükmesi elbiseyi sık mi yoksa rüküş mu yapmış karar veremedim.. Elbise bu kadar marjinal olmasından da anlaşılacağı gibi Jean Paul Gaultier tabii ki. Takıları Neil Lane ve çantası en sevdiğim Judith Leiber!


Adele'e bayılıyorum! Kendisine, şarkılarına, duruşuna hayranım. Ve hiç değiştirmediği göz makyajına da :) Genelde hep siyah giymeyi tercih ediyor ve yine öyle yapmış. Giorgio Armani elbisesini 12.4 karat Harry Winston takılarıyla tamamlamış. Bence çok hoş gözüküyor, sizce?


Rihanna ne kadar zayıflamış! Kendisini gördüğüm an ilk söylediğim sözler bunlar oldu. O da Adele gibi Giorgio Armani tercih edenlerden. Sırt dekoltesi bir harika duruyor. Özellikle sırt dekoltesinen sarkan kolyesi. Takıları Jacquie Aiche ve Neil Lane, ayakkabıları Christian Louboutin ve çantası Jimmy Choo.


Carrie Underwood Gomez Gracia'nin "Starlet" elbisesiyle çok hoş gözüküyor. Her zaman kendine yakışanı giymeyi bilen ve kırmızı halıda her zaman zarif duran kadınlardan biri bence. Yine hoş ve güzel..


Kelly Rowland kırmızı halıda ismini görmeye pek alışık olmadığımız tasarımcılardan birini tercih etmiş, Alberta Feretti. Bence elbise ten rengine çok güzel gitmiş. Beni rahatsız eden tek şey saçlarının kalabalığı. Keşke gergin bir topuz yapsaymış.


Taylor Swift Zuhair Murad denizkızı tarzı elbisesiyle biraz yaşından büyük bir elbise tercih etmiş bence. Elbisenin boyun kısmının kapalı olmasından dolayı saçlarını topuz yapması çok doğru bir tercih olmuş. Elbisenin üstündeki işlemeler muhteşem bu arada!


Kate Beckinsale kırmızı hali deyince aklımıza ilk gelen o uzun elbiseler fikrini yıkıp mini bir elbise tercih etmiş. Ben krem rengi Zuhair Murad elbisesini pek beğenmedim açıkçası.. Sadece omuzda ki siyah kurdele detayını çok beğendim.



Nicki Minaj'i anlamakta güçlük çekmeye devam ediyorum. Daha önce onunla ilgili blogumda bir yazı ele almıştım. Nick'i Minaj'in tarzını anlamak başlığı altında. Versace kıyafetiyle bize nasıl bir mesaj vermeye çalıştığını siz anlayabildiniz mi?

Alicia Keys Alexandre Vauthier elbisesi ve Christian Louboutin ayakkabılarıyla tek kelimeyle kalem gibi, ben çok beğendim..



Nicki Minaj'dan sonra ikinci bir kaotik ve gotik insan tabii ki Lady Gaga. Versace elbisesiyle yine konuşulacak bir kostüme imza atmış. Neyse ki bu sefer çığ etler filan tercih etmemiş!


Gwyneth Paltrow klasik ve sade siyah Stella McCartney elbisesiyle yine göz kamaştırıyor..


Sizce Grammy Ödül Töreninin en sık ismi kimdi? Benim favorim: Rihanna..

Kaynak: justjared.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top