13 Şubat 2012 Pazartesi

0

Cookie Store Esra Hanım'ın ellerinden güzeller güzeli kurabiyelerim..


Esra Hanım'ın adını daha önce ki yazılarımda ve Twitterım da bir çok kez duymuştunuz. Benim için önemli olan her günde Esra Hanım olmadan asla yapamıyorum :) Birlikte çok güzel fikirler üretiyor ve çok güzel şeyler tasarlıyoruz.. Geçen hafta sonu her iki çok yakın arkadaşımın doğum günüydü. Ceren için sevdiği şeyler ve birlikte paylaştığımız şeyler üzerinden güzel bir hikaye yarattık. Mario Mantarı, Nadal, topuklu ayakkabılar ve Chanel gibi en çok sevdiği şeyleri kurabiyeler üzerinde kullandık. Ortaya yukarıda gördüğünüz gibi güzel bir şey çıktı..


Furkan için ise erkek olduğu için yine sevdiği şeyler üzerinden giderek daha erkeğe yönelik bir şeyler yaptık. Furkan köyü bir futbol aşığı ve Galatasaray'lı. O yüzden daha çok sarı-kırmızı renkler kullanarak ufak kravat, futbol topları ve kız arkadaşı Merve'nin de ismiyle çok güzel kurabiyeler yaptı. Benim favorim minik kravatlı olan :)


Derya Abla'nin programına çıktıktan ekibine ve kendisine teşekkür amaçlı böyle güzel bir şey yapmak istedim. Derya Abla'nin ne kadar renkli bir insan olduğunu hepiniz çok iyi biliyorsunuz zaten :) Ve Derya Baykal deyince akla gelen bütün şeyleri söyledim: düğme, örgü, mutfak eldiveni, kaşık, sis yukarıda daha detaylı görebileceğiniz herşeyi kullandık bence en keyifli kurabiyelerden biri bunlar oldu, ne dersiniz?


Geçen hafta Ablam ve Eniştem'in evlilik yıldönümleriydi. Onların birlikte kârı&koca paylaşmayı en çok sevdiği şeyleri bir araya toparladım. Film seyretmek, maça gitmek özellikle basket maçlarını takip etmek, seyahat etmek, tabii ki Galatasaray bütün bunları bir araya toplayıp yine Hikaye'li kurabiyeler yaptık :) Yine Derya Abla'nin kurabiyelerinden sonra favorilerimden..


Bu da en yakın arkadaşım Begüm'un ablası Nazlı'nin doğacak bebeği Eren için yaptırdığım kurabiyeleri. Daha önce Nazlı'nin Baby Shower Detaylarinda zaten paylaşmıştım ama her telden bir şeyler yarattığımız için onu da bu yazımıza katmak istedim :)

Esra Hanım'a sipariş vermek isterseniz:
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
cookiestore.eg@gmail.com
0533 644 33 12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top