12 Şubat 2012 Pazar

0

İstanbul Moda Haftası 3.Gün Defileleri ve Ne Giydim Detayları..


18:00 - Studio Kaprol (Ali Bayramoğlu, Tolga Turan, Gülcan Ardıç)
Studio Kaprol Arzu Kaprol'un genç tasarımcılara verdiği desteğin ne kadar güçlü oldugnun bir göstergesiydi. Ve gerçekten çıkan her isim çok yeteneklydi. Benim en beğendiğim isim Tolga Turan oldu. Genelde moda haftalarında daha fazla bayanlara yönelik tasarım ağırlığını görüyoruz. Ama Tolga Turan çok güzel bir çizgide erkeklere çok değişik tasarımlar yaratmıştı. Aynı zamanda Gülcan Ardinc'in tasarımlarında ayakkabılara bayıldım! Renkler o kadar güzeldi ki, elbiselerden çok ayakkabılara hayran kaldım :) Oben Budak'in DJ'lik yaptığı defile çok keyifli geçti..

20:00 - adL + Cengiz Abazoğlu
Cengiz Abazoğlu ve adL'nin defile öncesi elime ulaşan davetiyesi yemyeşil ve inanılmaz göz alıcıydı. Daha o dakikadan itibaren meraklanmaya başladım defile için. Ana Beatriz'i ise Victoria's Secret mankeni olarak zaten çok beğenirdim. Aynı zamanda kendisini yakından görecek olmak da beni heyecanlandıran başka bir olaydı. Koleksiyonun adı "1950"ydi ve bu temada bir defile seyrettik. Defileye çıkan her manken buz pateni yapar gibi kayıyordu. Hatta bir manken podyumda topuklu ayakkabılarını ayağından çıkarıp çıplak ayakla yürüdü ve tüm izleyenlerden alkış aldı. Podyumda ayağı kaymayan tek bir isim varsa o da Ana Beatriz'di. Beatriz'in podyumda gerçekten çok başka bir havası var. Onun giydiği kıyafetler çok büyüleyiciydi.


Ceket: Alice+Olivia
Elbise: Alice+Olivia
Çanta: Chanel
Kolye: Dannijo
Yüzük: Topshop
Oje: China Glaze 678


Ceket: Zara
Pantolon: Zara
Ayakkabi: Christian Louboutin
Küpe: Cem Lokmanhekim


Fotoğraflar: Kemal İybar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top